![Negeer betalingsherinnering van 'KPN' - Opgelicht?! - AVROTROS programma over oplichting en fraude en bedrog Negeer betalingsherinnering van 'KPN' - Opgelicht?! - AVROTROS programma over oplichting en fraude en bedrog](https://opgelicht.assets.avrotros.nl/user_upload/kpn-alert-20191013.png)
Negeer betalingsherinnering van 'KPN' - Opgelicht?! - AVROTROS programma over oplichting en fraude en bedrog
![E-mail automatische afschrijving 'KPN' is nep - Opgelicht?! - AVROTROS programma over oplichting en fraude en bedrog E-mail automatische afschrijving 'KPN' is nep - Opgelicht?! - AVROTROS programma over oplichting en fraude en bedrog](https://opgelicht.assets.avrotros.nl/media_import/kpnvalse.jpg)
E-mail automatische afschrijving 'KPN' is nep - Opgelicht?! - AVROTROS programma over oplichting en fraude en bedrog
![Valse e-mail KPN: 'uw betalingstermijn is verstreken' - Opgelicht?! - AVROTROS programma over oplichting en fraude en bedrog Valse e-mail KPN: 'uw betalingstermijn is verstreken' - Opgelicht?! - AVROTROS programma over oplichting en fraude en bedrog](https://opgelicht.assets.avrotros.nl/media_import/schermafbeelding_2014-11-24_om_12.16.53.png)
Valse e-mail KPN: 'uw betalingstermijn is verstreken' - Opgelicht?! - AVROTROS programma over oplichting en fraude en bedrog
![KPN Webcare en Twitter: "@R_Munsterman Wanneer je een tweede betaalherinnering ontvangt, worden er herinneringskosten in rekening gebracht en deze bedragen inderdaad 20 euro. Voor meer informatie kun je ook deze link openen: KPN Webcare en Twitter: "@R_Munsterman Wanneer je een tweede betaalherinnering ontvangt, worden er herinneringskosten in rekening gebracht en deze bedragen inderdaad 20 euro. Voor meer informatie kun je ook deze link openen:](https://pbs.twimg.com/media/EN6hFgEWAAAH7Zv.jpg)
KPN Webcare en Twitter: "@R_Munsterman Wanneer je een tweede betaalherinnering ontvangt, worden er herinneringskosten in rekening gebracht en deze bedragen inderdaad 20 euro. Voor meer informatie kun je ook deze link openen:
![KPN Webcare on Twitter: "@LisanneSnelders Hoi Lisanne, bedankt voor het melden! Deze phishing is inderdaad al bekend bij ons en we zijn er druk mee bezig! Alle 1/2" / Twitter KPN Webcare on Twitter: "@LisanneSnelders Hoi Lisanne, bedankt voor het melden! Deze phishing is inderdaad al bekend bij ons en we zijn er druk mee bezig! Alle 1/2" / Twitter](https://pbs.twimg.com/media/CLeMkzwWgAAsj3j.png)