![Case: Uw eigen flexibele systeembeheerder - VoiceByte | 247 ICT Specialist in telefonie, data & service | Amsterdam Case: Uw eigen flexibele systeembeheerder - VoiceByte | 247 ICT Specialist in telefonie, data & service | Amsterdam](https://voicebyte.nl/wp-content/uploads/2018/05/flexibele-systeembeheerder.jpg)
Case: Uw eigen flexibele systeembeheerder - VoiceByte | 247 ICT Specialist in telefonie, data & service | Amsterdam
![Als ik probeer de firmware update tool of de I-FAX installatie tool uit te voeren dan wordt er gevraagd naar mijn type Internetverbinding. Er zijn twee opties: 'Connect directly' of 'Using Proxy'. Als ik probeer de firmware update tool of de I-FAX installatie tool uit te voeren dan wordt er gevraagd naar mijn type Internetverbinding. Er zijn twee opties: 'Connect directly' of 'Using Proxy'.](https://support.brother.com/g/b/img/faqend/faq00000554_000/be/nl/92714/11.gif)
Als ik probeer de firmware update tool of de I-FAX installatie tool uit te voeren dan wordt er gevraagd naar mijn type Internetverbinding. Er zijn twee opties: 'Connect directly' of 'Using Proxy'.
Administrator: Uw account is uitgeschakeld. Neem contact op met de systeembeheerder - Archief Windows 10 - PC Helpforum
Administrator: Uw account is uitgeschakeld. Neem contact op met de systeembeheerder - Archief Windows 10 - PC Helpforum
![Uw organisatie heeft dit apparaat uitgeschakeld bij het activeren van Microsoft 365-apps - Office 365 | Microsoft Learn Uw organisatie heeft dit apparaat uitgeschakeld bij het activeren van Microsoft 365-apps - Office 365 | Microsoft Learn](https://learn.microsoft.com/nl-nl/microsoft-365/troubleshoot/admin/access-management/media/error-135011-activate-m365-apps/error-135011-message.png)